Thursday 17 May 2012

The new Fareez Nazry!

assalamualaikum w.b.t
pembuka kata!

wah wah wah, sudah banyak habuk dekat blog ni!
huhuhh..
kesian blog ni dah lama tak update..

untuk entry kali ni, aku nak sharing sikit pasal diri aku yang serba baru ni!
:D~~~
bak kata MAT SALLEH : "sharing is caring", tapi perpatah aku pulak "you sharing I don't care"
hahaha! bertapa kejamnya aku ni.

FYI (kepada yang berminat jela), aku sekarang bukan lagi student UNISEL. Aku dah berkerja sekarang! yeeepppiiii...
takde lagi masuk kelas lambat, buat assignment, belajar untuk final dan sweet moment  meng"USHA" awekss course lain.
hhuhuhu.

Sekarang semua berbeza, lebih tumpu pada kerja, kurangkan aktiviti kegemaran.. setiap masa yang berjalan adalah kerja!
huh!
penat jugak kerja ni kan!
patut laa bapak aku balik kerja terus tidur.. baru aku tahu TAHAP KEPENATAN bila bekerja..
fuhhhh..

tapi yang paling aku suka, perbuatan meng"USHA" awek time kat "U" dulu boleh dijalankan seperti biasa kat tempat kerja.. hahahaaha..

hurrrmmmm.. alamak stop sini dulu laa.. boss aku dah nampak pulak aku tulis entry ni!
dusshh dusshh!!
sorry boss! sy buat kerja ni!
hahhaahha..

okay bye bye!
see you on next entry! 

:D :D :D :D

No comments:

Post a Comment