Sunday 12 February 2012

Love Story!!!!

Hei Hei Hei Hei!!!!
Sorry lama tak update dahhh (ekeleh, macam dah bertahun tak update laa pulak) huhuh..

JOM kita lanjutkan entry yang lepas ehhh. Tapi kali ni aku akan "adaptasi" dalam bentuk lirik & fikir sendiri laa kesudahan cerita ni tau!! :) :) :) (NAMPAK NOO, pemalasnya aku nak mengembangkan cerita ni lagi) hikhikhikhik..

Lirik lagu ni aku pilih sebab amat menepati dengan Kisah Cinta aku yang pertama. hhmmmmm............

Oh ini kisah sedihku,
Ku meninggalkan dia,
Betapa bodohnya aku,
Dan kini aku menyesal,
Melepas keindahan,
Dan itu kamu,


Tuhan tolonglah aku,
Kembalikan dia,
Ke dalam pelukku,
Karena ku tak bisa,
Mengganti dirinya,
Ku akui jujur aku tak sanggup,
sungguh aku tak bisa,

Dan tlah ku jalani semua,
Cinta selain kamu,
Tapi tak ada yang sama,

Beribu cara kutempuh,
Tuk melupakan kamu,
Tapi tak mampu,


oooo, sungguh aku tak bisa,
jujur aku tak sanggup,
sungguh aku tak bisa.

Macam mana?? Sedihkan?? Aku sedar memang semuanya salah aku. Aku redha dengan ketentuan tuhan. Tapi aku tak mengalah dan menyerah kerana aku yakin ada yang lebih baik menanti di masa hadapan.
:) :) :) :)
Sekian...



No comments:

Post a Comment