Thursday 2 February 2012

FEBRUARY 2012 - Bulan Berdiet!!!

Hello Hello Hello Hello... :) :) :) :)

Pejam celik, pejam celik dah masuk bulan Februari 2012 (sangat pantas masa berlalu yerk). Entry kali ni cerita sikit pasal diet (huwawawawa, konfirm aku dah gemuk, perut pun dah kedepan).. adoiii!!!!
Malu, malu, malu!!! huhuhuh..
So, aku dah berazam nak turunkan berat badan.. hhahaah.. entry yang lepas pasal injury kan, dari injury tula menyebabkan badan aku jadi seperti anak gajah yang baru hidup (baru hidup ke nak belajar berjalan.. eerrrrr??) konpius disitu.. huhuhu..
Tapi, macam mana nak 'start' diet ehh?? alamak, dah lupa laa plak.. hahahah.. Apa-apa pun tunggu kemunculan aku dengan badan seperti AARON AZIZ!!! huwawawawa (ambooii, berangan nak badan mcm mamat tuh!!!)

nampaknya aku sudah kehabisan idea, mental block sekejap!!!! teng teng teng..
bye bye bye bye..

Salam Februari

Semoga Kehidupan Kita Lebih Berkat


No comments:

Post a Comment