Thursday 9 February 2012

Love Story

Hey Hey Hey..

Assalamualaikum korang, korang, dan korang semua... :)
Entry kali ni, nak share sikit pasal LOVE STORY a.k.a KISAH CINTA!! (apa nak jadi dengan aku ni, ADAKAH minggu ni merupakan minggu JIWANG aku?? blurrrrr!!!) hahhaa.. So, apa lagi jom baca kisah cinta aku yang pertama...

CERITA 1:

Kisah bermula sebaik saja aku pindah sekolah, dari SHAH ALAM ke KLIA, Sepang (dulu tempat ni jin yg tinggal, sekarang dah jadi pebandaran) huhuhu.. untuk men"short"kan story ni, setelah sebulan aku sekolah kat area sepang ni, aku mendapat surat layang yang harum semerbak baunya.. (ni mesti pinjam bedak kakak or mak kan?) :-P, dalam surat tu berbunyi begini:

" Hai awak, Hari-2 saya tengok awk. Boleh tak, saya nak jumpa awak balik sekolah hari-2?? Saya suka awak la, sebab awak baik dan CUTE.. hehehe..
Yang Menyukaimu,
si cute

Walaweyh, time tu melonjak kegirangan, sampai tak ingat dunia (kecik-2 dah ada peminat rahsia, nampak kat situ ada ciri-2 seorang lelaki idaman) hahaha.. Oleh kerana terlalu gembira, satu hari senyum kambing woo.. sampai makan pun tak lalu. Besok harinya, aku menunggu si DIA untuk berjumpa.. Alangkah terkejutnya aku, orang yang suka kat aku tu rupa-2nya orang yang aku minat. Haaaaaa, memang tak bertepuk sebelah tangan..

BERMULA laa kat situ kisah cinta monyet antara aku dan dia................................ :)

apakah terjadi seterusnya?? adakah aku dan dia bersama ataupun sebaliknya?? kita tunggu di entry seterusnya... :) :) :)

p/s: dah ngantuk sebenarnya.. sebab tu stop awal.. hikhikhikhik ;) 

No comments:

Post a Comment